„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

srijeda, 12. rujna 2012.

Ciklus minijatura „ VRIJEME POSTOJANJA"

Autor slike: Tomasz Rut



ŽEĐ

Presuši izvor moje mladosti
Samo dno se nadzire
Možda ponornica neka
Napuni vrč moje
Nepresušne žeđi

GLAD

Gladna sam
milovanja tvojih
dok krv vrije
ja žeđam
opojan miris
tvoje muškosti


MRVICE

Nahrani me
mrvom ljubavi
Napoji me glazbom
tvog šapata
Pokri me svojim tijelom
da se srce ne zaledi

KRAJ

Utihnulo srce
Ne kuca više
Ni glas se ne čuje
Samo jecaj odzvanja
U kristalnoj sobi
Naših uzdaha

 Helena Horvat






Nema komentara:

Objavi komentar