„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

ponedjeljak, 27. travnja 2015.

KAD JEDNOG DANA…


Kad  jednog dana prestanem govoriti,
dijeliti osmijehe, ruke izgube moć,
kada prestanem pisati,
počnem vegetirati poput biljke.
Kad nastane tajac,
crni oblaci se nadviju nad mojim tijelom,
možda nebo zaplače, duša poleti
kao bijela golubica među oblake od paperja,
gdje će snivati o ne dosanjanim snovima.

Presadite moje tijelo  u zemlju,
poput presadnice,
negdje gdje ima mnogo sunca,
gdje se čuje šum valova,
osjeti miris mora, blagi povjetarac
koji miluje obraze, mojim milima.

Voljela bih da se pretvorim u palmu,
raskošne krošnje  ispod koje će se
sastajati zaljubljeni parovi, skriveni
od nepoželjnih promatrača
 koji u zanosu ljubavi
šapuću nježne riječi iz kojih se rađa ljubav,
a ja postanem svjedokom  neke lijepe
 ljubavne priče  koja će ostati u
njihovom pamćenju.

© copyright by Helena Horvat


Nema komentara:

Objavi komentar