„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

četvrtak, 22. siječnja 2015.

OPTOČENA



Optočena ljepotom sanjivosti
 u zlatnom hramu
neuhvatljive moći zapažanja,
ugledah dušu koja lebdi
 u začaranom krugu
 nedohvatljive ljepote ,
glasa anđeoskog.
 Na prste  se propeh  da dokučim sjenu ,
da je pomilujem.
Kaže mi -Nije još vrijeme, strpi se!
Tužna , ali prihvaćam, volja je Tvoja.
Ja , zar sam grješnica, sudbine svoja,
 ili sam plam, koji gubi razum,
 u prostranstvima nedostižnog.
Optočena ljepotom sanjivosti,
 suzom koja klizi, moleći oprost,
 uranjam u duboki san…

Nema komentara:

Objavi komentar