„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

utorak, 13. svibnja 2014.

GRIJEH LJUBAVI

Autorica ilustracije: Pavela Medak

Šećem tako sama po vrtlogu vremena
čekajući ljubav.
Izgubljena u svijetu svojih misli,
tražim put do tvoga srca, nadajući se da
ću ga putem sresti. Trebam snage da
koračam tim teškim koracima svoje tuge…
Dani su mi puni sjete, ja već ostarjela
tražeći put u tami istine, koprcajući se
u neumoljivoj sudbini.
Zar je ljubav toliki grijeh koji patnju stvara,
ili samo žar što mi srce vječno umara?
U meni još gori ljubav kao žeravica, strast
potisnuta duboko u ponoru vječne tuge….
Zar je ljubav toliki grijeh ???
Trebaš mi ti…
da mi samo malo snage daš.
Umorna sam, malo me strah, zagrli me nježno,
 neka to bude moj početak ili kraj…

iz zbirke U ZAGRLJAJU POEZIJE


Nema komentara:

Objavi komentar