„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

utorak, 21. listopada 2014.

IZDAJA



Pokopaj me živu u sjećanjima svojim
iščupaj me iz srca, nahrani ponos svoj

Ignoriraj ono malo, što je ostalo od mene,
dok gaziš po osjećajima mojim,
neka moja bol, bude melem tvojoj boli…

Neka moja nesanica, donese ti mirne snove,
neka ti se duša opija suzama mojim,
neka moji stihovi, budu tvoji…

Izdaja tvoja, neka bude pobjeda tvoja,
Podsjetnik na ljubav, koja više nije naša…

Stihovi ovi , natopljeni suzama
plaču za ljubavi jednog lijepog
vremena izgubljena sjaja.

Iz zbirke U ZAGRLJAJU POEZIJE




Nema komentara:

Objavi komentar