„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

četvrtak, 2. veljače 2012.

KRALJICA MORA

Autor slike: Helena Beland
Zaiskrila suza sjećanja
na uspomenu mladosti
jedne ljubavi skrivene u krošnji
davnih previranja
i lutanja kroz
morska  bespuća
naše djetinje sreće
koja nas je nosila
sretne i uzbuđene
Skrivala …
sramežljive osmjehe…
prva milovanja…
tajne susret
i nježne zagrljaje
Zvao si me…
Kraljicom
tropskih mora
zlatnom ribicom
koja je bila ispunjenje
tvojih želja i snova
Ulovljena
mamcem ljubavi
žudnje i strasti …
Uronit ću suzu
u slap mojih stihova
gdje će se nastati oaza
mojih uspomena
nepresušna u
pustinji mojih htjenja
a vjetar će šumiti
pjesmu naših iluzija
i skrivenih želja...

Helena Horvat

Nema komentara:

Objavi komentar