„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

utorak, 7. veljače 2012.

SPOZNAJA

Autor slike : Vincente Romero Redondo
Pogled mi seže
na kazaljke zidnog sata
koje neumorno
odbrojavaju vrijeme…
Tika…taka… tika… taka
Minute izmiču …sati prolaze…
Tišina… me podsjeća na neke
neiscijeljene rane,
na vrijeme koje je iza nas
na neostvarene snove…
Možda smo bili
dio iluzije jednog sna
koja se raspršilo
poput zlatne prašine …
Volim tvoje nedosanjane snove…
Tvoje nježne emotivne izjave…
Svaki strah života koji
smo proveli zajedno…
Čujem melodiju…
koja sklada rapsodiju
bezvremenskog svitanja svijesti
koje iznjedri po koju suzu
na mom umornom licu…
Svjesna mojih predivnih snova
koje sam budna sanjala…
Izranjala iz ljubavnog sna
našeg postojanja, zbog tebe…
zbog nas…
Zbog okrutnog svijeta
koji ukrao cvrkut pticama…
miris cvijeću…
sjaj zvijezdama…
sjeme muškosti…
 Ne bi li ljubav ponovo
sjedinila muškarca i ženu,
plodom njihove ljubavi…
Baciše nam rukavicu u lice…
Probudimo se iz svojih snoviđenja.
Otvorimo krletke svoje duše.
i ne dozvolimo svijetu
da nam zatruje dušu…
Probudimo se…
krenimo zajedno koračati
hrabro, slijediti sunce,
dokučiti spoznaju
slobode u nama,
zacrtavši istinu
postojanja naših života…

Helena Horvat

Nema komentara:

Objavi komentar