„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

srijeda, 1. veljače 2012.

MELANKOLIJA POSTOJANJA


Živjela sam u
treptaju tvoga oka
U zrncu pijeska
po kojem si hodao
u iskri plamena
koji si upalio... 

Postala sam…
snaga i smisao
postojanja…
ljepota življenja
jedne nježne ljubavi...
 
Živjela sam u
zagrljaju sunčanog
traga…
u izmaglici
dalekog puta
u vjetru predvečerja...

Dodirivao si mi misli
budio osjećaje
uvlačio u srce
opijao kao crno vino
grijao vatrom ljubavi...

U rijeci tvojih želja i
naših slabosti
zračio si snagom
vjerovanja…
pojio me kapljicom
rose naše ljubavi…

Zaustavljaš snove
navlačiš mračnu zavjesu
vraćaš se u hram
usnulih Bogova
a ja poput Anđela
sanjam carstvo
stvarnog postojanja...

Nema komentara:

Objavi komentar