„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

ponedjeljak, 30. siječnja 2012.

VOLJENI MOJI

Autor slike: Pino Deani
Kako vrijeme prolazi
kao bujica rijeke
kroz moj život..
Kotrlja se ...
godine prolaze.
a ja se osjećam tako mlado ,
ponekad djetinjasto
kao da mi je duša
prestala starjeti
Ah....kad pogledam
djecu, pa si pomislim
koliko toga sam
propustila u njihovom
djetinjstvu, odrastanju.
Kada u već odrasli.?
Tuga mi obuzme srce,
pa pomislim da mi se
vratiti barem malo
da ih mogu maziti,
tiho poljubiti
da im mogu pričati
priče ,pjevušiti ..
tihe uspavanke
kao nekada kada
su bili mali, kao Anđelčići,
nespretni u
prvim izgovorenim riječima
prvim koracima...
Mama...mama..
još ponekad odzvanjaju
ti nježni glasići
koji mi obuzmu dušu..
Danas...odrasli ljudi,
ponosne majke..
Tužna sam kad pomislim,
da jednog dana neće
trebati moje nježnosti,
moje brige, moje radosti.
Veseli me dan kad će
svoje ljubavi ovjenčati
svojom srećom,
svojom djecom
svojom radošću.
Nadam se kutku
dijeleća srca njihova
u koje ću se uvući
nečujno i tamo
ostati zauvijek...
VOLIM VAS MILI MOJI
Helena Horvat

Nema komentara:

Objavi komentar