„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

subota, 28. siječnja 2012.

JA SAM SAMO ŽENA

Svjetlošću  svemira
dolazim ti kao gošća
u tvoje misli.
Milujem te….
ljubim te….
Zatvori oči,
ne govori ništa…
maštaj da sam tu sa tobom,
da me ljubiš do besvijesti
da ti vidam rane,
ljubavlju neuzvraćene..
Moje riječi milovanjem
rosile tvoje tijelo…
Pusti da budem heroina
tvojih maštanja
Da te vodim u blaženstvo
tvojih neostvarenih želja,
da budeš moj anđeo
nedodirljiv, ali uz mene..
Hoću da budem žena
tvojih snova ,
najsjajnija zvijezda
u tvojim noćima
čije tijelo ljubiš poput
nježnog sedefa…
Tu u tvojim mislima,

 ja sam samo žena… 
Helena Horvat

Nema komentara:

Objavi komentar