„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

ponedjeljak, 30. siječnja 2012.

SAMO DA TE PODSJETIM


Autor slike: Rob Hefferan

Samo da ti kažem,
da slučajno ne zaboraviš
da te volim...
Volim…
tvoje nježne poglede
koji kao sjenke prate moje korake
Volim…
tvoje poljupce poput nektara
Koje ja, kao pčela vrijedno sakupljam
opijena poput male djevojčice
Volim …
tvoje dodire tako nježne,
poput paučine koja zarubljuje
naša tijela, a naša ljubav
poput pauka
vreba da nas
izjede..
Volim te…
i ne sramim se da to kažem,
mada znam da ti to znaš
da to osjećaš…
kao i ja što znam
da me voliš....
I ako su godine
prohujale sa vihorom
još uvijek osjetim
žar u srcu kad prošapćeš da
me voliš..
Kad se vračaš sa putovanja,
umoran, bez imalo odmora,
prvo što kažeš:
"nedostajala si mi"
i znam da je tako
osjećam to..
u tvom pogledu…
u tvom poljupcu…
u tvom zagrljaju…
Ali nije na odmet
da te podsjetim
VOLIM TE...
Helena Horvat

Nema komentara:

Objavi komentar