„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

ponedjeljak, 30. siječnja 2012.

UHVATITI TRENUTAK

Autor slike: Rob Hefferan

Moja su sjećanja
satkana od
najsitnijih čestica
mojih uspomena
koji se nadvijaju
nad moju dušu
prepunu boli ,
uranjajući duboko u mozak
i tako mi svaki
puta bude sive stanice …
Želeći zaboraviti
jednu epohu
prohujalog vremena
tužnog djetinjstva
osluškujem  ponekad
simfoniju mojih misli
poput sonate
koja želi pomilovati
moje vjeđe pune suza.
Moja tužna 
melodija grije moje srce
u nadi…
da napišem pjesmu
najsuptilnije melodije
jednog sretnog trenutka…
Otvaram vrata srca
pružam ruke da
uhvatim trenutak
unutarnjeg blaženstva
nade i ljubavi
čovječanstva
koje nema predrasuda
Kad ljubiš…
da budeš ljubljen…
Kad voliš…
da budeš voljen.
Kad poštuješ
da budeš poštovan…

Helena Horvat

Nema komentara:

Objavi komentar