„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

ponedjeljak, 30. siječnja 2012.

SAN ILI JAVA

 Autor slike: Andrew Atroshenko
U dubokoj mračnoj noći
stojim poput sablasti
tiha i nepomična
tražeći izlaz
iz gorećeg pakla
ludila, sjenki
i krikova...
slabih i nemoćnih
previjajući svoja tijela
izmrcvarenih udova
baca me u očaj i i tugu.
dopirem do njih
ali nemoćna
u svom pokušaju
Jecam...
Krvarim od bola
Mojim nabreklim
žilama ključa
uzavrela krv nemoći.
Postala sam oduzeta...
Pužem...
previjam se...
jecam tražeći
pomoć...
nitko ne čuje.
Zastrašujuća
tišina....
Obuzme me strah...
drhtim...
ne osjećam tijelo...
gorim..znoj me oblio....
Krik u tami...
Osjetim zagrljaj,
poljubac,
anđeoski glas
koji mi govori:
"Draga bio je
to samo san."..
Sretna...
mirna ...

zaštićena nastavljam spavati.

Nema komentara:

Objavi komentar