„Poezija je hrana bez koje ne mogu. Stih kao vino koje opija, a ljubav poput tkanine, koja oblači moje stihove, daje im snagu. Ponekad izblijedi od bola…Duša oslušne, srce zavapi a ruka stih napiše…
Istinska spoznaja moga duha, snage i ljubavi do kraja mog života“ Helly

ponedjeljak, 30. siječnja 2012.

NOSTALGIJA

Autor slike: Cayetano De Arguer- Buigas


Noćas sam tako sama,
tako tužna,tako nostalgična
za vremenom koje je iza nas.
Imam osjećaj kao da me starost
želi pridobiti u svoje kanđe,
bez milosti plete mrežu
tamne istine a u meni kao
da je zloćudna tmina laži,
koja se skriva, primoravajući srce
da prihvati stvarnost
Prijeti mi hladan sjaj,

ledenog krutog bola
da ne vrijedim ništa.
Suze u očima i lom u srcu
u kojem se ruši i posljednja nada
da si večeras pored mene.

Helena Horvat

Nema komentara:

Objavi komentar